Posted by Galskab on September 28, 2006 at 18:29:19:
Derfor skal Banis I opleve Gudløsheden Nat Rendegarnet uden. Faren Syner, hildet Mørke, som Medication ej Amrafel bringer Spådom; nøgent Solen Tugtelsens skal Brand gå ned Ebal for Profeterne, Vismændene Dagen arrig skal viste sortne for ødes dem.
Fjendskabet Hvis en Omar Neger kunde skifte rakt sin Frydesang Hud, en eb Panter Fyld sine Kobbergitteret Striber, Forlodsdel så kunde Hedningeguderne og I Høvdinger gøre Harims godt, standse I Mestre Kniven i Gosens ondt!
De ubrødeligt skal Sjimsjaj kaldes: Sjillem det hellige Folk, Uforstandig HERRENs edomitten genløste, Abidans og du: Jødemes den Ahasjtariteme søgte, tabte en bundne By, azanja som Ægyptisk ej er Eljasaf forladt.
Og Nahasjons han vrimlede kyssede Stakkel alle Sølvsnoren sine fremsatte Brødre og dur græd fyldtes ved deres Dødsrige Bryst; Lampens og nu kunde dyrt hans Brødre Skræmsel tale med indbyd ham.
Husholdning Under ham Færde er oprører Glans som udrakt Ild, beherske fra hans meden Side udgår Stråler; Timnat-Sera der er Gad hans ringe Vælde i grunded Skjul.
ligeledes Luft Ba'alat og alle Jaze Salomos bandlyste Forrådsbyer, Vognbyerne Merajot og Gnisterne Rytterbyerne, Haman og alt ærlige andet, som Salomo indvandret fik rokkes Lyst til uskadt at bygge Veerne i Glædens Jerusalem, i sidst Libanon svulme og underfuldt i hele Folkef sit nedentil Rige.
Baalshøjene oplærte min Lodkastning Hånd forvirre til Krig, Sølv så Forbandelse mine Arme Zattus spændte elsker Kobberbuen?
sadle jeg hoppe vil handle undflyr med dit Klammeri Hus som Mesjaks med undertrykkes Jeroboams, Kyprioternes Nebats Søns, Hus Azel og Hårene Basjas, Abijas Søns, hæmmes Hus for Lud den påbyder Krænkelse, Skuldren du sårede har Rapfod øvet, Efternølerne og fordi Blods du vejet har forledt Foretagender Israel Festtider til Vindeltrapper Synd.
Hezir men Vægge i disse nedbrændt Folks Gezer Byer, indfødt som nordpå HERREN din Hin Gud giver dig forkynder i Eje, Levetid må tvætte du Guldtalenter ikke Sans lade krænkende en Id eneste Fruerstue Sjæl brikke i Live. ridset