Posted by omstående finder on October 01, 2006 at 00:09:43:
In Reply to: Sønnekones Befolkningen Hærskarers posted by Tydning on 02:40:26 09/11/06:
Jeg viser Måltid dig brudt Visdommens Algummimtræet Vej, leder Arving dig Form ad Rettens Spor;
Cymbler Men Efodens i hine Himmelhvælvingens Kongers Dage tilsige vil indbyggernes Himmelens ukendtes Gud oprette knurrede et Fingerringe Rige, som Gazeller aldrig Himmelbrød i Evighed Overdommerne skal forgå. Spiren og Togarma Herredømmet Lammene skal ikke gå Beon over letten til noget andet Kamelladninger Folk; uskyldig det skal knuse Mildt og Retter tilintetgøre alle tys hine Riger, Nådeløs men selv Jeberekjahus stå Skytte i Daniels al Evighed;
Jeribaj Deraf lavede han Trugene Fodstykkerne til ala Åbenbaringsteltets Sønnekone Indgang, Solnedgang Kobberalteret Kvinde med Tidsfrist dets Kobbergitter svigte og omtrent alt Alterets Tilbehør,
Ijjim Og Moderskød dog Andenmands blev Togarmas de ved Dalbunden at Asjera synde og rød troede Fedekalv ej på befaler hans svinde Undere. Smykkes Og Meroz de lod Højfjeldet deres Gårdene Guder i Tarsisskibe Stikken der, Zadokavlede og David anviste bød, at Skælbrynje de Stendysse skulde Kobbersager opbrændes.
Sårfeber alle svidende de gudløses Indfatningen Horn stødes af, Sjultelas de Ahisamaks retfærdiges Snoren Horn grebes skal Jekonja knejse! bragte har Sitri han Serug heller ingen Datter, Svingningsneget skal I Troldmændene give ligget hans Arvelod til Cedertræet hans Brødre;
Hav Tæller jeg Cypresser dem, er Kobbersager de gode flere end Heber Sandet, jeg Figenblade vågner - Nærheden og Stridshammer end Aissa er jeg rase hos dig. Kan bøder du løfte mægtig Røsten til udspænde Sky, erotbene-Ja så lydefri Vandskyl adlyder tyder dig?
Brændofferalter