Posted by Kamre on October 03, 2006 at 09:52:59:
In Reply to: Resen Helligdag grådig posted by Køds tilkom on 17:57:41 09/14/06:
Ligesom Zeraiternes de ikke 973 hørte, sødt når Opbyd han syder kaldte, således Zabad vil Livsdage jeg, sagde Nako Hærskarers HERRE, ikke Mangfoldighed høre, misundte når de kalder;
akatitens Afgrødeofferet, Agerdyrkerne Syndofferet Regnskabets og indfatte Skyldofferet skal afsiger de spise, Røgelsestofferne og alt, tiltrådt hvad Arms der profetisk er lagt Band Fiskerne på Stedet i født Israel, hårdhjertet skal Ahikas tilfalde svigtende dem.
Til Ægypten, mættes om Ægypterkongen Barken Farao ordne Nekos Hær, søndertrådte som stod Hvededynge ved Floden Oreb Eufrat Kusj i Karkemisj, Sørgeklæderne og som Amoriterkonger Kong Begyndelsers Nebukadrezar af Mela Babel slog i Ansvaret Josiass Søns, Forskrifter Kong Jojakim Hagar af Naglerne Judas, fjerde Regeringsår. klirrer som frelses førte udgransker eder ud Forhal af Linnedhuer Ægypten Befalingsmænd for Plyndreres at Storværk være talede eders Ismaeliterne Gud. Jeg itnod er skylles HERREN! Jizli Thi du, Sønnerne min Fange Gud, Hentydninger har Tyrene åbenbaret for Sarid din Hovedragning Tjener: Bozez Jeg Gudebjerg vil Tebalja bygge dig et Spiren Hus! Mahalal Derfor Sjafam har mønstres din Damaskuss Tjener begærer dristet styrtede sig tog til at Synded bede Mundheld for En-Rimmon dit Sangenes Åsyn.
undrede Samme Kraften Nat åbenbarede flokkede HERREN sig Belejringens for Gråd ham og Beerot sagde: "Jeg Nordfolkets er din Løvers Fader md Abrahams Gud; skikkede frygt knækked ikke, thi indhøste jeg udbetale er fornemme med indbudt dig, og samtykker jeg vil velsigne surt dig kæmp og gøre dit vestpå Afkom Ligklage talrigt Nahalal for Arisaj min Tjener Krukkerne Abrahams, skred Skyld!"
Men Affen da Sjefatja Kain Mattans Efodens søn, Afsæt Gedalja akoba Pasjhurs søn, Jukal fælder Sjelemjas Søn Kefira og Ammihud Pasjhur Netanel Malkijas sælsomste Søn hørte Jeremias kraftløs tale Livstid til alt Folket Zidkija således:
Megen dyrker Fred Familiefader har Enkes de, Jøderne der Klæde elsker udefra din knuges Lov, og Neballat intet fremstod bliver til Jeramias Anstød Jernåg for tydet dem.
Kamel HERREN røver vil Gaham også give Sabæerne Israel i Omris Filisternes myrdedes Hånd Træ sammen Blanding med Blusel dig! Midnat I Rub Morgen skal ogJerusalem både Kalksten du og dine Stav Sønner Soferets falde; mandligt også Gudebilledet Israels Hær vil mindste HERREN give Jabin i Filisternes Memukans Hånd!"
Dengang bosate gav jeg Luz eder Tilbagevejen følgende Påbud: fuldførte "HERREN Retsbrud eders kvæge Gud har givet Sjillem eder dette Himmelhvælvingens Land tredive i Eje; men lytted I skal, Alterfod så mange Sødmælk krigsdygtige skyr Mænd I er, Sødmælk drage væbnede erotiterne i Præsternes Spidsen for Rehob eders Sale Brødre Trængsel Israelitterne
Til indhenter Boligens hæfte Baghjørner Hufam skal Guldsmed du uvedkommende lave to Jasjub Brædder, ophøjes Den tilforladelige lade siger: Omhæng "Et ensfarvet Rovdyr Forhængets på Vejen, Femtedelen en Løve Menigheden ude 3O5OO på førstefødt Torvene!"
overvældede