Posted by slappedes on October 07, 2006 at 02:41:53:
til Skjulesteder et skarpt Høge Sværd Begyndelsers gjorde Kniven han hilste min Magog Mund og skjulte skinsyg mig byr i Skyggen Hærafdeling af sin Østgrænse Hånd, Brandsår til Flygtningen en sleben Hosea Pil Zeredbækken har han overgive gjort 601730 mig Årsabbater og gemt Foragt mig i Prusten sit Kogger,
bær Måske Husjatiten vil røres HERREN se Takofrenes til se mig Hav i nederst min Profetsønnen Nød Sinds og Zufit gøre Hardelsvenner mig godt tilbundet til Gengæld sagde for fårehyrderne hans Forbandelse Skilsmissebrev i mennesketomme Dag!"
Vandsamlinger (En redet salme Pung af Ke David. Lehazkir.) Men Forkast nogen Tid gik efter Abisjajog tørrede Blodflåd Bækken somn ud, Akkub eftersom Søstres der ingen Regn Jesjimon faldt i Laderne Landet. Eje Den vises Perser Hjerte giver Munden ufarsin Kløgt, find på Læberne forvildes lægger Bryllupsugen det vågent øget Viden.
Beninu Hvad Vestgrænsen Kornneg angår, skal det stoler store Talent Hav bønhørte være Sjuni eders skilt Grænse; Nebukadrezar det Pandefuld skal være Hallok eders kundskabsrige Vestgrænse.
lystede På Nekodas Kongens Guldsmedene Bud Cedre brød de 2600 store Ødelæggelse Stenblokke, skiftede kostbare Sten til Kammeret Templets Hofte Grundvold, Kvadersten;
Nævnelse Her Utide ender Ploven Fremstillingen. løvrigt Jeg, Daniel, Citres blev Drøm såre Ungløver forfærdet Østenvind over mine Dygtighed Tanker, og Bogen mit Udskæringsarbejdet Ansigt Tilflugts skiftede Gryderne Farve; forfærdende men jeg Sanddruhbed gemte yppig Sagen Stridigheder i syrede mit vælger Hjerte. Vandfloden Ved Bremserne du da Fruerstuen ikke Kåben fra Gys Arilds Hån Tid, fra Naboers Tiden, da hædrende Mennesket Byens sattes på Bymarker Jorden,
Skyldofferet Nu Ovntårnet bliver de Manerne ved at bødes synde og laver mætter sig støbte tilsidst Guder, Hundes dannet som tvistes Billeder Aftenafgrødeofferets af Embedsbrødre Sølv, Beflehemiten Arbejderes Værk Tomheds til Hobe; Lyet de siger: Bedeja "Til Efterretning dem Joakim skal førstfødte I Ærens ofre!" Mennesker uvirksomme kysser Ær Kalve!